Donnerstag, 11. Juli 2013

2. Bullhead City: Bilder, 2 day road trip




On the way...
Seligman, ae chlises Doerfli, a dae Route 66.

Zum Glueck han ich mit dae Kat scho chli guebt :-). Ich bin froh gsi, sind gwuessi Persone noed daebi gsi, wo sicher vorne uf d'Kante ghocket waered.

Fuer mich isch's unmoeglich gsi, die unfassbar Groessi und Witi vom Grand Canyon mit miner Linse z'erfasse, drum han ich halt da Kerim fotografiert :-).

I daem Turm isch s'Titelbild vo dae Lisa ihrem Buech entstande.

Leider au do, nu en Bruchteil vo dae Schoenheit in Sedona.

Bin sicher, noed nur mir chunt do es Liead in Sinn ;-).

E Ruine in Jerome, eme Bergdoerfli, wo idyllisch ame Hang vonere Bergchette glaege isch.

I dae 30ger Johr isch das Doerfli eini vo dae groeschte Ortschafte in ganz Arizona gsi. Huet glichts anere Geschterstadt und s'haet no oepe 450 Iwohner.

Fuer mich mega fasziniearend, die unendlich Wiiiiti.

In Prescott sind Endi Juni 19 Fuehrwehrmanne, bim Versuech en Waldbrand z'loesche, um's Laebe cho. Noed nu in Prescott selber isch vo daem erscht chuerzlich tragische Unglueck  no viel z'spuere.

Noch daem sehn ich mich mengmol do in Bullhead. Ime Park z'sitze, e Buech z'laese und s'Laebe gnuesse. (In Bullhead haets kei Gras :-).

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen